Summer Scent
BigApplause



[just wanna be a good girl :)]


selamat datang ke blog saye! benvenuto a tutti! welkom om alle! bonjour à tous! ini kisah saye.. nothing special to everyone but to me :)

Change it Mood : sweet
Status : nice girls :p

Story Owner Linkies

Buddies Shouted Here



Much Obliged

Template by: Izyanyancinnamon
Header by: Izyan
Tutorial by: Atieqah
Full edited: tetyvalent
Best view: Maxthon
:: i'm going to NATIONAL SERVICE ::
Friday, January 4, 2013 | Friday, January 04, 2013 | 0 comments

fuhh... tahniah la kepada diri ini kerana permintaan untuk langsaikan hutang plkn 3 tahun yg lepas bakal terlaksana esok  ... maklumlahhh.... aq ni siri penangguhan dari siri yang 2010, lame kan... hehe... aq dapat kat kem geo kosmo kat kuala kubu bharu, selangor, kampung gesir tengah? x penah di dengar nye..... macam mane la ek tempatnya.... tu sume xpenting.... janji aq pegi plkn ni dan x payah nak panggil2 aq lagi pasni! heh! marah nampak? hehe.. xde la, juz risau ade xkekawan yang nak berkawan ngn aq ni... maklumlah... aq kan pemalu... kui kui kui... (puih!) aq ada la tanye senior aq pengalaman mase kat plkn, ni antara perbualan kita orang...





Old things | New things